Storing webportal Brunata WebMon opgelost

vrijdag 20 maart 2020

Update 07-04-2020: De webportal is weer toegankelijk. Mogelijk moeten inlognaam en wachtwoord eenmalig handmatig ingetypt worden, maar daarna zal dit geen problemen meer opleveren. Mocht u nog problemen ondervinden, stuur ons dan even een mail naar vragen@wms.nl.

 

Update 02-04-2020: De kritische systemen zijn weer bijna allemaal operationeel. De verwerking van meterstanden is weer opgestart. Brunata WebMon voor bewoners zal in de loop van volgende week weer online gaan komen. Hier vragen we dus nog even uw geduld.

 

Update 27-03-2020: De storing is nog niet opgelost. Kritische systemen zijn ondertussen weer online, waaronder Brunata WebMon voor beheerders en administrateurs. WebMon voor bewoners is nog niet online. Meterstanden worden langzaam maar zeker weer verwerkt.

 

15-03-2020: Sinds zondag 15 maart heeft men bij Brunata te maken met een grote IT storing.

Alle systemen zijn uitgeschakeld en beetje bij beetje worden de systemen weer online gebracht. Helaas gaat dat niet allemaal even vlot en ondervinden wij op allerlei wijze hinder van deze storingen. Een van de gevolgen is dat wij ook geen reparatie werkzaamheden kunnen uitvoeren aangezien ook daarvoor systemen gebruik maken van de software van Brunata.

De geautomatiseerde verwerking van meterstanden ligt ook stil, de laatst verwerkte meterstanden dateren van 15 maart jl.

Er wordt verwacht dat deze storing nog zo'n vier werkdagen kan duren.

 

 



Terug naar het nieuws overzicht